sobota, 24 grudnia 2011

Pół roku z nim...

Ten post nie będzie podsumował całego roku, gdyż On trafił do mnie w lipcu.

Były wzloty i upadki- więcej było upadków. To mój pierwszy pies tylko dla mnie. Nie wiedziałam jak go wychować jak się nim zajmować. Tak, błędów jest od liku w moim wychowywaniu... Nie byłam nigdy stanowczą osobą i zawsze miał ze mną `luzy`...


...Lecz nie zamieniłabym Go na żadnego, idealnego psa. Bo cóż by to był za pies? Bez skazy. hah... Bez wygłupów, bez uciekania... Oczywiście, że wolałabym żeby słuchał moich poleceń, żeby nie szczekał na każdego..;)
_____________________________________
Jego pierwszy dzień u mnie był takim cudownym dniem.. Taki mały pimpek jak ręka trafił do mnie..ach...co to była za radość ! Czekałam na ten dzień z 2 miesiące przed..Az w końcu nadszedł ten oczekiwany dzień...
...Później czekałam aż podrośnie,by można z nim chodzić na smyczy...I tak był dość mały,gdy miał 2,5-3 miesiące.



 ...Ale za to jaki rozkoszny !


...Gdy miał już 4-5 miesięcy tęskniłam za tamtym czasem,gdy był takim rozkosznym psiakiem..Ale jego urok nie minął.




...30 będzie miał 6miesięcy....Pół roku...

Nadal jest ładnym psem,ale jego urok szczeniaczka mija..Ale i tak nie zamienię Go na żadnego i nie oddam, gdy będzie już miał z 5 lat..
Pisząc ten post i każdy Tobi leżał na moich kolanach i pomagał mi pisać:)

I tak w skrócie mijały miesiące:)
________
Życzę Wszystkich Wszystkiego Najlepszego z Okazji Świat Bożego Narodzenia, oraz Udanego Sylwestra.!

29 komentarzy:

  1. cudowny<3
    tobie tez wesolych swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ^^

    Wesołych Świąt. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny piesek!!
    Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie pięknie ; D
    Wesołych świąt ! :)

    u mnie nowa notka - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jej , jaki ty masz śliczny nagłówek :)
    ten piecho jest przesłodki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia , super post :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek <3
    obserwuje licze na to samo : )

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię i takie bluzki, i takie^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie:p ale jeśli już mam kogoś wybierać to Beata Pawlikowska;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie byłam tam więc nie moge ocenić, ale jeśli chodzi o to czy chciałabym tam pojechać, to nie wiem, jakoś nie ciągnie mnie do USA

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba każdy by chciał, żeby zwierzaki nigdy nie dorosły i zawsze były takimi słodziakami :) Ja mam kota, ale on nawet jak był mały nie był słodziakiem :P to istny diabeł w kociej skórze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy piesek :D.

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki słoooodki:3

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten piesek jest mega słodki :) Prowadzisz bardzo fajnego bloga. Wydajesz mi się być interesującą osobą. Obserwuję, jeśli chcesz, możesz zaobserwować też mojego, pozdrawiam. :)
    itsmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. słodziaczek <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki słodziak :*
    +zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejj ale słodki piesek <3

      zapraszam na nową notkę;*

      Usuń
  17. słodziakk... ojjejjjku ... szkoda że tak żadko są notki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak tam Tobi żyje ? :) pewnie już duży piesek z niego :)

    OdpowiedzUsuń